Hinrich Gerken ist am 11.04.1988 ein Gründungsmitglied unseres Vereins gewesen. Seither hat er bei keinem Plattdeutschen Heimatabend gefehlt und dabei viele heitere aber auch ernste Geschichten auf Plattdeutsch vorgetragen. Auf Grund einer Erkrankung musste er das erste Mal auf eine Teilnahme am 20. Plattdeutschen Heimatabend 2007 verzichten und konnte leider auch nicht bei unserer Jubiläumsfeier 2008 dabei sein. Er lebt seither mit seiner Ehefrau zurückgezogen in Harsefeld.

Über sich auf Platt

von Hinrich Gerken 

 

De Schrieversmann Hinrich Gerken

kööm an `n 20. Februor 1931 in Verden „bi Walle“ op de Welt.

He is de Söhn von den Waller Hauptschoolmester Hinrich Gerken, 

de hier von 1921 bit 1962 ünnerrichten dä.

In us Heimathuus, - sien „Öllernhuus“, - is he opwussen  un hett 

dor bit 1954 wohnt. Denn hett he studeert un is ok Schoolmester 

worrn – in Harsefeld bi Stade.  

He hett 12 plattdüütsche Böker schreben, un an 6 annere is he 

bedeligt. Öber 1100 plattdüütsche „Veranstaltungen“ hett he dörföhrt

un hett bi plattdüütsche Sendungen bi `n Rundfunk mitmookt. 

Hinrich Gerken hett unsen Heimatvereen mit gründt un vertellt 

seit 1988 jedes Johr bi den Heimatobend sien plattdüütschen Geschichten,

de meistens wat mit Walle un ümto to doon hebbt.

För sien Verdeenste üm de plattdüütsche Sprook kreeg he 

an `n 10. 11. 1997 den „Neddersässischen Verdeenstorden“.   

 

Von 2002 an gifft dat in Walle eene „Hinrich-Gerken-Stroot“.

 

 

Download
"Wenn ... "
Twölf Dutzend "Aphorismen" un korte Gedanken von Hinrich Gerken (2004)
Wenn ....pdf
Adobe Acrobat Dokument 3.2 MB

Kontakt

Waller Heimatverein e.V.

Am Schulberg 1 - 3

27283 Verden-Walle

                     

                 Telefon: 04230/94040

  Mail: waller-heimatverein@t-online.de

Technische Informationen

Die Größe der Darstellung dieser Seiten kann geändert werden durch die Tasten "Strg und +"

(= vergrößern) oder "Strg und -" (= verkleinern).

 

Ein Foto kann mit einem Klick vergrößert werden und Foto-Galerien lassen sich mit den Pfeilen rechts oder links nacheinander durchklicken.